magnaicons/hamburger

Menu

Ønskeliste

Hvad handler dit spørgsmål om?

Vælg et emne

Bestilling og Betaling

Bestilling og Betaling

Returnering og afbestilling

Returnering og afbestilling

Forsendelse & levering

Forsendelse & levering

Forsendelse & levering

Forsendelse & levering

Forsendelse i ferier magnaicons/chevron-down

 

På følgende helligdage sender vi ikke pakker og kan ikke kontaktes via telefon eller e-mail:

  • Nytårsdag
  • Påske (påskesøndag og mandag)
  • Kongedag 27. april (helligdag i Holland)
  • Kristi himmelfartsdag
  • Pinse (2. pinsedag)
  • Jul (første og anden juledag)

Den næste arbejdsdag vil produktet blive afsendt, og vi vil besvare dine spørgsmål.

Forsendelsesmuligheder. magnaicons/chevron-down

Vi sender din ordre med postnl-leveringsservice. Din ordre leveres til den adresse, du har angivet. Du kan også vælge at afhente din ordre på et postnl afhentningssted. I så fald skal du klikke på "afhentning", når du vælger forsendelsesmetoder.

Hvis du ønsker at få din ordre leveret hjem til dig, skal du klikke på "levering" og vælge det ønskede leveringstidspunkt.

Når din ordre er afsendt, modtager du en e-mail fra postnl med sporingsoplysninger, så du kan følge din ordre.

Forsendelsesstatus magnaicons/chevron-down

Vi forsøger at holde dig så godt som muligt orienteret om status for din ordre. Hvis du har oprettet en konto i forbindelse med din bestilling, kan du følge status for din bestilling via din konto. Hvis du ikke har oprettet en konto, anbefaler vi, at du tjekker de sporingsoplysninger, du har modtaget via e-mail fra postnl. Du kan bruge sporingsoplysningerne til at kontrollere status for din levering. 

Har du ikke modtaget en e-mail med sporingsoplysningerne? Så kontakt kundeservice, de vil kunne hjælpe dig!

Hvornår vil min ordre blive leveret? magnaicons/chevron-down

Leveringstiden er angivet på siden for det bestilte produkt. Når du bestiller, kan du planlægge leveringen op til højst 1 uge frem i tiden. Når din ordre er afsendt, modtager du en e-mail fra postnl med sporingsoplysninger, så du kan følge din pakke.

Ordren afsendes, når alle produkter er på lager. Hvis du har afgivet en ordre, der indeholder produkter med forskellige leveringstider, kan du bede kundeservice om at sende de produkter, der er på lager. 

Vi gør alt for at levere din ordre til det aftalte tidspunkt. Vi kan desværre ikke altid garantere dette. Hvis leveringstiden uventet overskrides, får du besked pr. e-mail. 

Bestilling i weekenden 
Hvis du bestiller lørdag eller søndag inden kl. 23.00, bliver din pakke leveret den følgende mandag.

Levering i weekender 
Når du afgiver en ordre, kan du vælge en leveringsdato i weekenden.

Betaling ved bankoverførsel 
Når du betaler med bankoverførsel, leveres ordren 1-2 arbejdsdage efter, at vi har modtaget betalingen. Hvis du har afgivet en ordre via bankoverførsel, bedes du kontakte kundeservice, så snart betalingen er foretaget.

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme, når min ordre bliver leveret? magnaicons/chevron-down

Hvis du ikke er til stede på leveringstidspunktet, vil ordren blive leveret til dine naboer eller til det nærmeste afhentningssted. I så fald lægger Postnl en meddelelse i din postkasse, så du selv kan afhente din ordre. Hvis du ikke får nogen meddelelse i din postkasse, skal du tjekke de sporingsoplysninger, du har modtaget via e-mail. Bemærk venligst, at pakken forbliver på afhentningsstedet i højst syv dage. Herefter returneres den til os.

Leveringsproblemer magnaicons/chevron-down

Hvornår ankommer min pakke?

Med de sporingsoplysninger, du har modtaget via e-mail fra postnl, kan du kontrollere status for din levering på postnls websted.

Har du modtaget den forkerte artikel?

Hvis (en del af) din bestilling er defekt, beskadiget, forkert, ufuldstændig eller mangelfuld, kan du sende en retur. Vi vil gerne bede dig om at kontakte vores kundeservice, så vi kan samarbejde med dig om at finde den bedste løsning.

Inden for 30-dages returperioden

Du kan indsende din anmodning om returnering af din modtagne ordre nedenfor:

Send en anmodning om returnering

Uden for 30-dages returperioden 

Hvis returperioden er udløbet, kan du ansøge om (producentens) garanti hos os. Kontakt venligst kundeservice for at få dette.

Garanti & Service

Garanti & Service

Spørgsmål og råd om produkter

Spørgsmål og råd om produkter

For virksomheder

For virksomheder

Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Er du ikke sikker på, hvilket batteri du skal bruge? Er du ikke sikker på, hvilket batteri du skal bruge?

Er du ikke sikker på, hvilket batteri du skal bruge?

Har du brug for personlig assistance? Har du brug for personlig assistance?

Har du brug for personlig assistance?

Kontakt os

Wij staan altijd voor u klaar! Heeft u vragen over onze producten, uw bestelling of heeft u hulp nodig bij het navigeren op onze website? Ons klantenservice team is hier om u te helpen.

Produktet er blevet føjet til din indkøbskurv

Subtotal for din ordre

Bestil nu! Vis indkøbskurv magnaicons/cart