Forsendelse i ferier
På følgende helligdage sender vi ikke pakker og kan ikke kontaktes via telefon eller e-mail:
Nytårsdag
Påske (påskesøndag og mandag)
Kongedag 27. april (helligdag i Holland)
Kristi himmelfartsdag
Pinse (2. pinsedag)
Jul (første og anden juledag)
Den næste arbejdsdag vil produktet blive afsendt, og vi vil besvare...
Forsendelsesmuligheder.
Vi sender din ordre med postnl-leveringsservice. Din ordre leveres til den adresse, du har angivet. Du kan også vælge at afhente din ordre på et postnl afhentningssted. I så fald skal du klikke på "afhentning", når du vælger forsendelsesmetoder.
Hvis du ønsker at få din ordre leveret hjem til dig, skal du klikke på "levering" og...
Forsendelsesstatus
Vi forsøger at holde dig så godt som muligt orienteret om status for din ordre. Hvis du har oprettet en konto i forbindelse med din bestilling, kan du følge status for din bestilling via din konto. Hvis du ikke har oprettet en konto, anbefaler vi, at du tjekker de sporingsoplysninger, du har modtaget via e-mail fra postnl. Du kan...
Hvornår vil min ordre blive leveret?
Leveringstiden er angivet på siden for det bestilte produkt. Når du bestiller, kan du planlægge leveringen op til højst 1 uge frem i tiden. Når din ordre er afsendt, modtager du en e-mail fra postnl med sporingsoplysninger, så du kan følge din pakke.
Ordren afsendes, når alle produkter er på lager. Hvis du har afgivet en ordre, ...
Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme, når min ordre bliver leveret?
Hvis du ikke er til stede på leveringstidspunktet, vil ordren blive leveret til dine naboer eller til det nærmeste afhentningssted. I så fald lægger Postnl en meddelelse i din postkasse, så du selv kan afhente din ordre. Hvis du ikke får nogen meddelelse i din postkasse, skal du tjekke de sporingsoplysninger, du har modtaget via...
Leveringsproblemer
Hvornår ankommer min pakke?
Med de sporingsoplysninger, du har modtaget via e-mail fra postnl, kan du kontrollere status for din levering på postnls websted.
Har du modtaget den forkerte artikel?
Hvis (en del af) din bestilling er defekt, beskadiget, forkert, ufuldstændig eller mangelfuld, kan du sende en retur. Vi vil gerne ...
Send os en e-mail
82% vælger dette!
Du får svar inden for et par timer på hverdage!