Kundeservice

Nedenunder vil du finde de mest spurgte spørgsmål omkring bestilling, betaling, fragt og levering, garanti, returpolitik og service.

Er dit spørgsmål ikke at finde?

Hvis du ikke har findet svar til dit spørgsmål på kundeservice siden kan du altid kontakte os via chat eller e-mail. Du vil finde e-mailadressen under denne tekst. På e-mail eller chat er vi tilgængelige 24 timer om døgnet, 365 dage om året. Hvis du har spørgsmål omkring batterier eller ladere anbefaler vi at du først læster produktråd siden. Den kan du komme til ved at klikke på linket nedenunder. Ellers kan du bare gå til startsiden og derefter til Råd-siden.

Kontaktoplysninger

AdresseScheiweg 26, 5421XL, Gemert
KVK74561715
BTWNL861167727B01
Mailkundeservice@batteri-til-elcykel.dk



FAQ Bestilling

Hvordan afgiver jeg en ordre?

Du kan placere en ordre ved at navigere til det korrekte produkt og så tilføje det til kurven. Når du har alt du gerne vil købe i kurven kan du gennemføre ordren ved at gå gennem bestillings- og betalingsprocessen. Du kan vælge at lave en konto, men det behøver du ikke. Efter gennemførelse af din ordre vil du automatisk modtage en bekræftelse af din ordre til den e-mail du skrev.

Hvad er leveringstiden af produktet?

På produktsiden er leveringstiden af det respektive produkt vist under salgsprisen af produktet.

Kan jeg ændre eller annullere min ordre senere?

Hvis du ændre eller annullere din ordre, så venligst kontakt vores kundeservice hurtigst muligt.

Hvad kan jeg gøre hvis jeg ved et uheld placerer den samme ordre to gange?

Hvis du ved et uheld placerer en ordre to gange vil vi med glæde annullere den ene for dig. Venligst kontakt kundeservice hurtigst muligt.

Der er problmer med bestillingen. Hvad kan jeg gøre?

Vi står altid klar til at hjælpe dig med din ordre. Hvis du ikke kan placere en ordre, så venligst kontakt kundeservice. Dette kan altid gøres via e-mail eller chat.

FAQ Betaling

Hvilke betalingsmuligheder tilbyder i?

Vi tilbyder lige p.t. de følgende betalingsmuligheder: Kort, Paypal, iDeal og Klarna Post-Pay.

Som virksomhedsejer, kan jeg også bestille med faktura?

Nej, det er ikke en mulighed.

Var min betaling succesfuld?

Ordren er som regel trukket fra din konto med det samme efter ordren er placeret. Ikke sikker på om betalingen blev lavet korrekt? Det bedste du kan gøre, er at tjekke din konto og se om der er blevet trukket noget. Hvis der ikke er det, kontakt kundeservice eller placer ordren igen.

Hvordan får jeg mine penge tilbage hvis jeg annullere?

Som standard vil vi sende pengene tilbage til den konto som du bruge til at betale købet med.

Hvor kan jeg finde statussen af min refundering?

Under annulleringen af ordren vil du blive holdt informeret med updates. Så hurtigt som vi har modtaget returnering i god stand vil refunderingen blive aktiveret. Det kan tage op til 2 hverdage før at pengene bliver sendt tilbage til din konto.

Jeg har ikke modtaget refunderingen som lovet, hvad nu?

Vi anbefaler at du kontakter kundeservice. Sørg for at have dine ordredetaljer og bevis for returneringen klar.

Jeg har modtaget en rabatkode. Hvor kan jeg bruge denne?

Rabatkoden kan blive skrevet ind når du er i indkøbskurven. For at gøre dette, klik på ”Brug rabatkode” og skriv koden ind.

FAQ Fragt og levering

Hvilke fragt muligheder tilbyder i?

Vi sender din ordre med PostNL leveringsservice. Din ordre vil blive leveret til den adresse du har givet. Desværre er leverings fra et postkontor ikke muligt endnu.

Hvilken leveringstid kan jeg forvente?

Hvis produktet er på lager og du bestiller før 23:00 på hverdage kan du forvente, at modtage din ordre bliver sendt den næste dag. Hvis du bestille i weekenden før 23:00 på en søndag, vil ordren blive sendt til dig din næste hverdag (Mandag). Du bør modtage pakken efter senest 7 hverdage. Vi har ingen kontrol over potentielle forsinkelser skabt af leveringsservicen.

Hvad er leveringsomkostningerne.

Ved en ordreværdi på mindst 100 Euro betaler du ikke fragtomkostninger. Ellers er prisen 5.95 Euro per pakke.

Hvad er statussen af min ordre?

Vi forsøger at holde dig så informeret som muligt omkring statussen af din ordre. Hvis du har lavet en konto på siden, kan du se den nuværende status af din ordre på din konto. Hvis du ikke har en konto og den aftale leveringstid er overskredet kan du kontakte kundeservice. De vil så tjekke hvor din ordre er for dig.

Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad bør jeg gøre?

Tjek track and trace. Hvis nødvendigt, beder vi dig spørge dine naboer om de måske har modtaget pakken for dig. Hvis der intet held er med dette, venligst kontakt kundeservice.

Hvad skal jeg gøre hvis min pakke er beskadiget?

I sådan et tilfælde skal du ikke acceptere pakken fra leveringen. Så bliver ordren automatisk sendt tilbage til afsenderen.. Hvis du har accepteret pakken så tag billeder af det du har modtaget med det samme. Du kan sende disse billeder til kundeservice, som vi diskutere sagen videre med dig.

Hvad kan jeg gøre hvis jeg ikke er tilfreds med leveringen?

Hold din klage beskrivelse så klar som muligt og diskuter alt andet med kundeservice. Vi vil så videresende dette til vores leveringsservice, så du kan lave foranstaltninger hvis nødvendigt og kontakte dig hvis nødvendigt.

Kan jeg få min pakke leveret til et pick-up sted?

Desværre er dette ikke en mulighed endnu. Vi tjekker hele tiden om det er en mulighed at tilføje denne valgmulighed til vores shop.

FAQ Garanti, Retur og Service

Hvor lang tid har jeg til at annullere mit køb?

Du har en rettighed til at annullere dit køb i op til 14 dage. Det betyder at du har 14 dage efter modtagelsen af din pakke til at annullere. Vi forlænger denne periode til 30 dage efter din modtagelse af ordren. På denne måde giver vi dig ekstra meget tid til at tjekke om du er tilfreds med købet eller gerne vil ombytte/returnere produktet. Hvis du placerer en virksomhedsordre (B2B) gælder en periode på 2 dage efter modtagelsen. Indenfor disse to dage skal du tjekke om ordren er som den skal være.

Hvordan virker returneringsdelen af ordren?

Hvis du vil returnere din ordre kan du registrere det ved at sende en e-mail til kundeservice. Derudover er det muligt at returnere varerne direkte via vores hjemmeside. Hvis returneringen er registeret har vi modtaget en notifikation og kundeservice vil enten godkende eller afvis returneringen.

Vil returneringsomkostningerne blive betalt?

Vi tilbyder dig muligheden for at registrere returneringen over vores system. Dette giver fordelen at vi som en service deler omkostningerne med dig. Vi sørger for at vi altid giver dig muligheden for at returnere pakken for mindre end 4 EURO.

Hvad er statussen af min returnering?

Brug track and trace for at tjekke om pakken allerede er leveret hos afsenderens adresse. I dette tilfælde vil du modtage refunderingen meget snart. Du kan altid kontakte kundeservice med flere spørgsmål. Venligst noter, at der kan være forsinkelser med fragten som vi ingen kontrol har over.

Kan jeg ombytte en ordre?

Hvis du har bestilt det forkerte produkt kan du registrere end ordre til retur via kundeservice. Her har du så også muligheden for at bestille det rigtige produkt på samme tid. Hvis du har brug for hjælp med at registrere eller at vælge det rigtige produkt, venligst kontakt kundeservice.

Får jeg garanti på de produkter jeg bestiller?

Selvfølgelig vil du modtage garanti på alle produkter i vores shop. Garantiperioden er vist på produktsiden og på ordrebekræftelsen. Den standard garanti på cykelbatterier er 2 år og på ladere 1 år.

Hvad er garanticertifikatet på mit produkt?

Det er fakturaen eller ordrebekræftelsen.

Hvordan kan jeg få fat i kundeservice?

Vi er udelukkende en online service. Derfor kan kundeservice nås gennem e-mail eller chat.