Hvilket batteri skal jeg bruge til at erstatte mit nuværende batteri?
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse, en faktura eller sporingsoplysninger, hvad nu?
Hvis du har afgivet en ordre med en konto, kan du se ordrebekræftelsen og fakturaen i oversigten over dine ordrer. Desuden kan du finde din faktura i din ordre-e-mail. Ordrebekræftelsen og fakturaen kan være havnet i din e-mail i spamindbakken. Vi anbefaler, at du først tjekker disse. Heller ikke nogen ordrebekræftelse, faktura ...
Hvilke betalingsmuligheder er der?
Ved kassen kan du vælge mellem følgende betalingsmuligheder:
Ideel
Kreditkort
Klarna efterbetaling
Bancontact
Sofort-banking
Klarna forskudt betaling
In3
Køb som forhandler
Som forhandler eller cykelhandler kan du ansøge om en forhandlerkonto. Når kontoen er godkendt, modtager du en e-mail om dette, og du kan logge ind og bestille via din forhandlerkonto. Hvis du har særlige eller store forespørgsler, bedes du kontakte os personligt ved at. sende en mail til [email protected].
Jeg har problemer med at betale (kreditkort, bankoverførsel, ideal, paypal)
Tjek dine oplysninger Hvis betalingen ikke lykkedes, kan det skyldes, at du ikke har indtastet dine oplysninger korrekt. Kontroller altid leveringsadressen og dit bankkontonummer. Er du ikke sikker på, om din betaling blev gennemført? Kontroller derefter, om din bankkonto er blevet debiteret, og om du har modtaget en ordrebekræftelse...